بج سینه جامعه را بشناسیم
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

 

شرکت کارخانجات ریسندگی، بافندگی و پوشاک جامعه با 37 سال سابقه فعالیت  موفق در حوزه نساجی بر اساس نیاز جامعه در سال 1364 تاسیس گردید.این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین کارخانجات تولید کننده پارچه فاستونی و پوشاک در ایران قلمداد می شود که با بکارگیری آخرین فناوری صنعت نساجی جهان و نیز نوآوری در تولید، در سایه مدیریت علمی، فعال و پویا توانسته است امروزه نقطه درخشانی از یک صنعت بزرگ شود، که تولیدات آن از نظر کیفی با بهترین محصولات فاستونی دنیا رقابت کند.

بج سینه  جامعه به سفارش شرکت جامعه و توسط شرکت تبلیغاتی نشانه ساز ساخته شده است. متریال مورد استفاده در ساخت آن آلیاژ برنج می باشد که با آبکاری کروم و به روش اسید کاری تولید شده است. 

نکته اول اینکه برای بالا بردن و افزایش زیبایی بج جامعه، متخصصین و طراحان شرکت عملیات از اره کاری و دور برش استفاده کرده اند. این  نشان سینه قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی را دارد. مشتری بنا به سلیقه و نظر خود نسبت به انتخاب نحوه  و نوع اتصال بج سینه اقدام می نمایند. نکته دیگری که باید به آن اشاره نماییم  بهره گیری از رنگ کوره ای به دست رنگ کاران مجرب است. رنگ کوره‌ای باعث افزایش کیفیت و ماندگاری بالای این نشان سینه شده است. این بج فلزی ماندگاری و جلوه جذابی دارد. آبکاری طلا نیز روی این کار قابل اجرا می‌باشد.





:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: